• Nagusia
          • Nor gara
            • Aurkezpena
            • Hausnarketa estrategikoa
            • Bazkideak
            • Zuzendaritza Batzordea
            • Bulego teknikoa
            • Ikerlarien sarea
            • Aliantzak
          • Aktualitatea
            • Agenda
            • Albisteak
          • Zabalpena
            • Soziolinguistika Albistaria
            • Euskal Soziolinguistika Jardunaldiak
            • Txillardegi-Hausnartu sariak
            • Ikastaroak, mintegiak eta tailerrak
            • Argitalpenak
            • Hezkuntza Soziolinguistikoa

          • Bat Soziolinguistika Aldizkaria


          • Proiektuak
          • Egoeraren azterketa
            •  Arrue proiektua
            •  Gazteak euskararen eszenatokian: Erabileraren auzia
            •  Hitzargiak
            •  Hizkuntza Aniztasunaren Mapak
            •  Hizkuntzen erabileraren kale neurketa. Euskal Herria, 2021
            •  Hizkuntzen erabileraren kale neurketa. Udalerriak, 2021
            •  Hizkuntzen Erabileraren Kale Neurketa. UEMAko udalerriak eta Tolosaldea
            •  Hizkuntzen Erabileraren Neurketak Euskal Herriko Unibertsitatean
            •  Hizkuntzen Erabileraren Neurketak ikastetxeetan eta kirol taldeetan
            •  UEH ikerketa: Udalerri Euskaldunetako Haurrak eta euskara
            Esku hartzea
            •  Aldahitz ikerketa
            •  Berba-lapiko proiektua
            •  Berbekin
            •  Eralan 5
            •  Euskara Kirolkide
            •  Eusle Hezkuntzan
            •  Gipuzkoa Berdinago
            •  Hizkuntza Ohiturak Eremu Afektiboan
            •  Hizkuntza ohiturak Osakidetzan
            •  Jendaurrean Erabili
            •  Tokian tokiko hizkuntza aktibazioa
          • Ikusi gehiago
  • eu
  • es
  • en
  • fr

Hitzargiak

  1. Soziolinguistika Klusterra
  2. Hitzargiak
  3. Praat mar Frysk

Praat mar Frysk

Praat mar Frysk kanpaina frisiera sustatzeko kanpaina orokor bat da, 2007an hasia. Bereziki, talde hauei dago zuzendua: gazteak, enpresak eta sektore publikoa (osasungintza, gobernua). Kanpainak enbaxadoreak erabiltzen ditu (Frisiako jende ospetsua), eta sare sozialetako estrategia zabala du. Produktu eta proiektu asko garatzen dira kanpaina fresko eta erakargarri mantentzeko.
 
Kanpaina hau jaurtitzeko arrazoia izan zen frisieraren irudiak bultzada bat behar zuela. Frisierak nolabaiteko 'zaharkitu' eta 'aspergarri' irudia zuen. Umorea, dibertsioa, ozartasuna, zerbait desberdina behar genuen hizkuntza bizirik mantentzeko eta gazteentzat interesgarri egiteko.
 
Dendetan "Do Frisian" pegatina edo idazkuna edo Doutzen Kroes-en (kanpainaren lehen enbaxadorea eta enbaxadore nagusia) aho puzgarria jarrita, dendari batek jakitera ematen du bere dendan frisieraz hitz egiten dela. Izan ere, sarritan, frisiera-hiztunek holandesez hitz egiten diote batak besteari ez badakite besteak badakiela frisieraz. Beraz, kanpainaren helburua da jakinaraztea frisiera kontuan hartuko dela, eta hiztunak frisiera erabiltzera bultzatzea.

JARDUNBIDEA

Afûk

HIZKUNTZA

Frisiera

ERAGIN ESPARRUA

Sentsibillizazioa, Hizkuntza sustatzea

FITXA TEKNIKOA

Praat_mar_Frysk.pdf

SARE SOZIALAK

Facebook
Twitter

BAZKIDEAK

SOZIOLINGUISTIKA KLUSTERRA

MARTIN UGALDE KULTUR PARKEA, 20140 – ANDOAIN · kluster@soziolinguistika.eus · Tel.: 943 592 556

Facebook
Twitter
  • Lege oharra
  • Pribatutasun politika
  • Cookie-en politika
  • Harremana

© 2021 Soziolinguistika Klusterra