• Nagusia
          • Nor gara
            • Aurkezpena
            • Hausnarketa estrategikoa
            • Bazkideak
            • Zuzendaritza Batzordea
            • Bulego teknikoa
            • Ikerlarien sarea
            • Aliantzak
          • Aktualitatea
            • Agenda
            • Albisteak
          • Zabalpena
            • Soziolinguistika Albistaria
            • Euskal Soziolinguistika Jardunaldiak
            • Txillardegi-Hausnartu sariak
            • Ikastaroak, mintegiak eta tailerrak
            • Argitalpenak

          • Bat Soziolinguistika Aldizkaria


          • Proiektuak
          • Egoeraren azterketa
            •  Arrue proiektua
            •  Gazteak euskararen eszenatokian: Erabileraren auzia
            •  Hitzargiak
            •  Hizkuntza Aniztasunaren Mapak
            •  Hizkuntzen erabileraren kale neurketa. Euskal Herria, 2021
            •  Hizkuntzen Erabileraren Kale Neurketa. UEMAko udalerriak eta Tolosaldea
            •  Hizkuntzen Erabileraren Kale Neurketak. Udalerriak
            •  Hizkuntzen Erabileraren Neurketak Euskal Herriko Unibertsitatean
            •  Hizkuntzen Erabileraren Neurketak ikastetxeetan eta kirol taldeetan
            •  Izaskun Arrue ikerketa
            •  UEH ikerketa: Udalerri Euskaldunetako Haurrak eta euskara
            Esku hartzea
            •  Aldahitz ikerketa
            •  Berba-lapiko proiektua
            •  Berbekin
            •  Eralan 5
            •  Euskara Kirolkide
            •  Eusle Hezkuntzan
            •  Gipuzkoa Berdinago
            •  Hizkuntza Ohiturak Eremu Afektiboan
            •  Hizkuntza ohiturak Osakidetzan
            •  Jendaurrean Erabili
            •  Tokian tokiko hizkuntza aktibazioa
          • Ikusi gehiago
  • eu
  • es
  • en
  • fr

Hitzargiak

  1. Soziolinguistika Klusterra
  2. Aktualitatea
  3. Albisteak
  4. Merkataritzan eta ostalaritzan ere euskaraz

Merkataritzan eta ostalaritzan ere euskaraz

Donostiako merkataritza, ostalaritza eta zerbitzu-sektorean bezeroei euskaraz hitz egiteko aukera ematen dieten establezimenduak identifikatzea eta establezimendu horien sustapena egitea da jardunbide honen helburua.
 
Donostiako establezimenduak bisitatu egiten dira banan-banan, egitasmoaren berri eman, baldintzak betetzen ote dituzten ikusi eta, hala bada, egitasmoan parte hartzeko hitzarmena sinatu. Parte hartzeko baldintzak bi dira nagusiki:
 
1- Jendaurrean ari den langileen %50ek euskaraz jakin behar du. Bezeroei arreta eskaintzen ari diren langileen erdiek edo gehiagok euskaraz ondo hitz egiteko gaitasuna behar dute.
 
2- Lehen hitza euskaraz egiteko konpromisoa hartuko dute eta euskaraz egin nahi duen bezeroari aukera hori bermatuko diote.
 
Baldintza hau bete eta egitasmoan parte hartzeko interesa duten establezimenduek eranskailua jarriko dute, kalera begira (atean edo erakusleihoan) bezeroek hori ikustean bertan euskaraz egin dezaketela jakin dezaten.
 
Horrez gain, www.merkatari.eus eta www.donostiaeuskaraz.eus webetan establezimenduen berri ematen da bertako mapa interaktiboan.
 
Azkenik, establezimendu hauen sustapen kanpainak ere egiten dira herritarrek jakin dezaten non jaso dezaketen zerbitzua euskaraz.

JARDUNBIDEA

Donostiako Euskara Zerbitzua

HIZKUNTZA

Euskara

ERAGIN ESPARRUA

Merkataritza

FITXA TEKNIKOA

Merkataritzan_ere_euskaraz.pdf

SARE SOZIALAK

Facebook
Twitter

BAZKIDEAK

SOZIOLINGUISTIKA KLUSTERRA

MARTIN UGALDE KULTUR PARKEA, 20140 – ANDOAIN · kluster@soziolinguistika.eus · Tel.: 943 592 556

Facebook
Twitter
  • Lege oharra
  • Pribatutasun politika
  • Cookie-en politika
  • Harremana

© 2021 Soziolinguistika Klusterra